حساب کاربری
ورود
ثبت نام
مشاهده پروفایل
سبد خرید
منوی اصلی
خانه
موسسه فرهنگی تبلیغی حضرت ولی امر عج
معرفی موسسه
اساسنامه
مأموریت و چشمانداز
نمودار سازمانی
تماس با ما
اعزام ها
مناسبت ها
دست آوردها
مطالبات مردمی بازفت
دوره های آموزشی
کارگاه روضه خوانی
کارگاه کلاسداری
فقه نظام تربیتی
فقه نظام حقوقی
فقه نظام فرهنگ
اصول و مبانی
تولید محتوا
معرفی
درباره انتشارات
شورای انتشارات
آییننامه شورای انتشارات
اعضای شورای انتشارات
آییننامهها، شیوهنامهها، کاربرگها
فهرست انتشارات
کتابهای در دست انتشار
تبلیغ تخصصی
دوفصلنامه علمی پژوهشی فقه نظام
تبلیغ دانش آموزی
جاری
برگزارشده
تبلیغ دانشجویی
مدرسهها
جاری
برگزارشده
کرسیها
نشستها
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
صفحه اصلی
سوالات متداول راه اندازی باشگاه مشتریان
راه اندازی باشگاه مشتریان (پیش از خرید)
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
1
0
تاریخ :
1397/7/5
بازدید :
1469
امتیاز
0.00
تعداد رای
1
پرسش
مراحل راه اندازی باشگاه مشتریان چیه ؟
پاسخ
اول یه قرار جلسه برای شما ترتیب داده می شه و توضیحات کامل در مورد
باشگاه مشتریان
و کسب و کار شما ارائه می شه
بعد قرارداد شما تنظیم و به امضای طرفین می رسه
با توجه تجربه ای که کارشناسان باشگاه مشتریان وین کوین از نوع کسب و کار شما دارن و توضیحاتی که خودتون ارائه کردید، باشگاه مشتریان اختصاصی ویژه شغل شما طراحی و پیاده سازی می شه
لوگو و اطلاعاتی که می خواید روی کارت عضویت باشگاه مشتریان شما چاپ بشه رو برای واحد گرافیک ارسال می کنید تا کارت باشگاه مشتریان شما طراحی بشه
بعد از تائید طرح کارت باشگاه مشتریان، طرح کارت برای چاپ ارسال می شه و چاپ کارت ها بین 5 تا 25 روز زمان می بره.
تمامی تنظیمات باشگاه مشتریان اختصاصی شما انجام و نرم افزار آماده راه اندازی می شه،
این تنظیمات شامل موارد زیره :
مقدار اعتبار یا تخفیفی که برای هر خرید می خواید به مشتری بدید.
مدلی که می خواید بر اساس اون به مشتری امتیاز بدید.
طراحی و تنظیم سیستم بازاریابی و پورسانت دهی به مشتری قدیمی در ازای معرفی مشتری جدید.
تنظیمات مربوط به کارت های هدیه.
تنظیم و راه اندازی پنل های ارسال پیامک (پنل خدماتی و پنل تبلیغاتی).
گروه بندی اولیه مشتری ها.
دسته بندی اولیه کالا و خدمات و سیاست گذاری برای هر دسته از کالاها یا خدمات.
تنظیمات مربوط به نظرسنجی و تماس با مشتریان.
تعریف اپراتورهایی که قراره با برنامه باشگاه مشتریان کار کنند و تراکنش ثبت کنند.
راه اندازی باشگاه مشتریان بر روی سیستم و گوشی پذیرنده و ارائه آموزش های کار با برنامه باشگاه مشتریان.
ارائه مشاوره برای تعریف آفرهای باشگاه مشتریان به منظور افزایش فروش و بازگشت مشتری.
امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :
نظر دهید
نام
ایمیل
متن نظر
ثبت نظر
گزارش
ایمیل
توضیحات
ارسال