موسسه فرهنگی تبلیغی حضرت ولی امر عجل الله

0 0
  • تاریخ : 1402/11/8
  • بازدید : 52
امتیاز 0.00 تعداد رای 0

موسسه فرهنگی تبلیغی حضرت ولی امر عجل الله

معرفی اجمالی موسسه فرهنگی تبلیغی حضرت ولی امر عج

موسسه فرهنگی تبلیغی حضرت ولی امر عج با هدف تربیت مبلغین توانمند و متعهد به آموزه های اسلام و منویات امامین انقلاب در جهت انجام رسالت طلبگی و رساندن معارف دینی و اهداف انقلاب اسلامی به آحاد مردم در مهرماه 1401 در غالب یک گروه تبلیغی جهادی فعالیت خود را آغاز نموده است و در شهریور 1402 از معاونت تبلیغ حوزه­های علمیه به عنوان اولین موسسه فرهنگی تبلیغی حوزوی مجوز فعالیت دریافت نموده است.

اعضای هیات مدیره این مؤسسه آیات عظام سید هاشم حسینی بوشهری، محسن اراکی و حجج اسلام مسعود عالی، کمیل قنبرزاده، به مدیریت عاملی عبدالعلی پوراکبر و مدیریت اجرایی محمدحسین غلامرضایی می­باشند.

این موسسه به لطف الهی و عنایت حضرت ولی امر عجل الله تعالی فرجه الشریف با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دام ظلّه در نظر دارد در سه حیطه تربیت مبلغ تخصصی، تولید محتوای معارفی و انقلابی و حضور در میدان تبلیغ و تبیین، به فعالیت های زیر اقدام نماید:

1- تربیت مبلغ در غالب برگزاری کلاسهای آموزشی فن خطابه، کلاس داری، مشاوره اسلامی، روش تولید محتوا و ....

2- تولید محتوا با استفاده از طلاب فارغ التحصیل و مشغول به تحصیل در گروه های تخصصی، با عمومی سازی یافته های فقه های تخصصی ناظر به نیازهای روز جامعه اسلامی.

3- اعزام های مناسبتی در ایام تبلیغی مانند محرم و رمضان و فاطمیه و ... به شهرستان ها و روستاها، حضور در مدارس و دانشگاه ها، حضور در جمع های نخبگانی عمومی مانند کانون های فرهنگی و پرورشی، فعالیت در فضای مجازی و ...

منبع:
امتیاز دهید :
به اشتراک بگذارید :

نظر دهید

گزارش